Egzemplarze
Konfiguracja produktów serwisowanych
Ustawienia produktów serwisowanych znajdują się w Parametrach procesów
i należą do nich:
Numery seryjne produktów serwisowanych są niepowtarzalne
- system zablokuje możliwość utworzenia egzemplarza produktu serwisowanego o istniejącym już w bazie numerze seryjnymOgranicz wybór produktu serwisowanego do egzemplarzy klienta
- określa czy wyniki wyszukiwania produktów serwisowanych będą ograniczone tylko do egzemplarzy przypisanych do danego klienta
Nowy produkt serwisowy możemy dodawać przez Kartotekę kontrahenta, Proces lub Listę produktów serwisowanych znajdującą się w Parametrach procesów. Dodatkowo z poziomu kartoteki egzemplarza produktu serwisowanego możemy utworzyć nowy egzemplarz podrzędny.
Karta egzemplarza produktu serwisowanego
Do kartoteki konkretnego egzemplarza produktu serwisowanego można przejść z listy egzemplarzy lub bezpośrednio wpisując odpowiedni adres URL.
W zależności od posiadanych uprawnień pola, atrybuty czy powiązania na widoku egzemplarza mogą być ukryte, widoczne tylko do odczytu albo edytowalne.
Możemy wskazać, z jakim Kontrahentem jest powiązany dany egzemplarz oraz Adres (spośród adresów przypisanych dla tego kontrahenta).
Sekcje po prawej stronie pokazują powiązane procesy, zadania/zdarzenia, szanse sprzedaży oraz egzemplarze (nadrzędny i podrzędne).
W sekcji Procesy
znajduje się przycisk do tworzenia nowego procesu powiązanego z danych egzemplarzem produktu serwisowanego.
W sekcji szans sprzedaży przycisk Powiąż
otwiera modal, w którym można wskazać nazwę szansy sprezdaży i powiązać ją z danym egzemplarzem, na którego kacie aktualnie się znajdujemy.
Przycisk Dodaj nową szansę
otwiera modal, za pomocą którego możemy utworzyć nową szansę sprzedaży. Po zatwierdzeniu formularza, w modalu, nowo utworzona szansa zostanie powiązana z egzemplarzem i nastąpi przekierowanie na kartę tej szansy.
W sekcji egzemplarzy przycisk Powiąż
otwiera modal na którym można wskazać numer seryjny innego egzemplarza i podpiąć go jak podrzędny względem danego.
Przycisk Utwórz podrzędny egzemplarz
otwiera modal na którym uzupełniamy dane podstawowe dla nowo tworzonego egzemplarza, który po zapisaniu staje się podrzędnym względem danego.
Sekcja Historia zmian
pokazuje wszystkie zmiany dokonane w kartotece egzemplarza wraz z datami ich dokonania oraz wykonawcami. Każdy z elementów po rozwinięciu pokazuje nową wartość zmienianego pola czy atrybutu.
Jeżeli egzemplarz jest Nieaktywny to taki status widoczny jest na górze po prawej stronie. Poniżej znajduje się przycisk z trzema kropkami, z którego po kliknięciu rozwijają się akcje dodatkowe - zmiana statusu Aktywności oraz możliwość Usunięcia egzemplarza.
Atrybuty produktów serwisowanych
Aby dodać atrybut do produktów serwisowanych należy:
- Przejść do
Ustawienia -> Parametry produktów -> Atrybuty produktów serwisowanych
- Kliknąć dodaj nowy
- Wypełnić pola nazwa oraz typ (tekst, liczba, lista, plik, data, kontrahent, e-mail)
- Zapisać i dodać uprawnienia
Atrybuty w kartotece egzemplarza produktu prezentują się następująco:
Dodawanie nowego produktu serwisowanego
Aby dodać nowy produkt serwisowany należy przejść do listy produktów serwisowanych a następnie skorzystać z przycisku "Dodaj nowy" znajdującego się po prawej stronie nagłówka listy. Następnie zostanie otwarty modal z formularzem.
W formularzu należy uzupełnić wymagane pola a następnie kliknąć "Zapisz". W przypadku pola zawierającego produkt, gdy użyjemy nazwy, której nie ma w naszym katalogu produktów i jeśli będą nadane odpowiednie uprawnienia do asortymentu produktów, zostanie utworzony nowy produkt (nie produkt serwisowany ale zwykły produkt) który będziemy mogli odnaleźć w naszym katalogu produktów.
Po udanym zapisie zostaniemy przeniesieni do karty utworzonego egzemplarza.