Dynamiczne pulpity kontrahenta
Zarządzanie profilami kontrahenta
Lista dostępnych profili
Aby, wyświetlić listę wszystkich dostępnych profili dla kontrahentów należy wejść w Ustawienia, Kontrahenci i wybrać opcję Profile użytkowników kontrahenta w sekcji Użytkownicy.
Tworzenie nowego profilu
Aby, utworzyć nowy profil należy wybrać opcję dodaj nowy z poziomu listy wszystkich dostępnych profili i wypełnić wymagane pola:
- Typ użytkownika
- Nazwa profilu
- Pokazuj wiadomości powiązane z procesem
- Opis
Wprowadzone dane zatwierdzamy klikając przycisk zapisz
Dodawanie użytkownika do profilu**
Po stworzeniu profilu mamy możliwość dodania do niego użytkowników. Aby to zrobić klikamy przycisk dodaj użytkownika w sekcji Użytkownicy zapisani do profilu, a następnie wybieramy jednego z istniejących użytkowników z listy i klikamy dodaj.
Usuwanie użytkownika z profilu
Aby usunąć danego użytkownika z profilu, należy w oknie edycji profilu kliknąć na opcję [X] znajdującą się koło imienia i nazwiska użytkownika, którego chcemy usunąć. Następnie potwierdzamy operację w oknie dialogowym.
Tworzenie pulpitu kontrahenta
Aby, utworzyć nowy pulpit dla profilu kontrahenta wybieramy opcję edycja pulpitu w sekcji Domyślny pulpit do profilu, w oknie Edycji profilu.
Następnie w oknie Ustawienia pulpitu definiujemy nazwę zakładki oraz liczbę kolumn wyświetlanych w zakładce. Należy pamiętać by określić procentową szerokość okna jaką ma zajmować każda z kolumn w ramach zakładki
Następnie do pulpitu dodajemy widgety klikając na opcję biblioteka widgetów (niektóre widgety wymagają dodatkowej konfiguracji). Wybrane opcje zatwierdzamy przyciskiem zapisz.
Po skonfigurowaniu całego pulpitu powracamy do profilu kontrahenta klikając na przycisk powrót.
Masowa aktualizacja pulpitu dla kontrahenta
Po zmodyfikowaniu pulpitu istnieje możliwość natychmiastowego wprowadzenia zmian u wszystkich użytkowników przypisanych do danego profilu. Aby to zrobić należy wybrać opcję przywróć użytkownikom w profilu w sekcji Domyślny pulpit do profilu, w oknie edycji profilu.
Widget Produkty polecane
Widget produktów polecanych pozwala na estetyczną prezentację promowanej oferty produktowej na pulpicie klienta. Administrator w konfiguracji profilu klienta może ustawić wyświetlany nagłówek widgetu np. "Polecane" oraz to, z jakich kategorii i znaczników wyświetlać produkty.
Przy braku zaznaczenia przynajmniej jednej kategorii lub znacznika klient oraz administrator zobaczą stosowną informację.
Możliwe scenariusze konfiguracji to:
brak wybrania kategorii lub znaczników - pusty widget
wybranie kategorii, bez wybrania znaczników - pokażą się tylko produkty z wybranej kategorii
wybranie znaczników, bez wybrania kategorii - pokażą się tylko produkty z wybranymi znacznikami z dowolnej kategorii
wybranie kategorii oraz znaczników - pokażą się produkty z wybranych kategorii z wybranymi znacznikami
Jeżeli wybrana jest tylko 1 kategorii i znaczniki to na widgecie pokaże się dodatkowy link, przez który można przejść na widok listy produktów z ustawionymi filtrami analogicznie do tych wybranych na widgecie przez administratora.
Produkty na widgecie wyświetlają się w losowej kolejności oraz zgodnie z innymi uprawnieniami w systemie. Jeżeli klient nie ma dostępu na danej kategorii to nie zobaczy produktów z niej na widgecie.