Integracja z centralą telefoniczną Call-eX Datera
System posiada możliwość integracji z centralą telefoniczną Datera. Integracja z centralą telefoniczną Datera pozwala na obsługę połączeń zarówno przychodzących, jak i wychodzących bezpośrednio z systemu.
Wymagania
- Aplikacja do wykonywania połączeń telefonicznych
- Login i hasło do istniejącego konta SIP
- Licencja: #204 - Integracja z Call-eX Datera
Konfiguracja systemu
Dane autoryzacyjne do Call-eX Datera są możliwe do wpisania w ustawieniach synchronizacji w zakładce Call-eX Datera: (Ustawienia > Synchronizacja > Call-eX Datera).
Aby poprawnie skonfigurować integrację systemem Call-eX Datera należy:
- Podać pełny adres serwera datera
- Przejść do listy wszystkich skonfigurowanych kont oraz utworzyć nowe konto, podając login i hasło użytkownika datera, a także wskazując pracownika, który będzie do niego przypisany
Konfiguracja i funkcjonalności
Połączenia przychodzące:
- przy połączeniu przychodzącym system wyświetli numer oraz przycisk słuchawki, a kliknięcie przycisku spowoduje otwarcie nowej karty z osobą kontaktową.
- jeśli numer nie jest zapisany w systemie, wyświetli się komunikat pop-up: Nierozpoznany numer kontaktowy: [nr_telefonu]
- połączenie z pracownikiem będzie parowane po numerze telefonu
Połączenia wychodzące:
- możliwość wykonywania połączenia z poziomu karty kontrahenta (bez konieczności wybierania jego numeru).
- w karcie kontrahenta w sekcji osób kontaktowych (zakładka "o firmie") obok przycisku "wyślij email" wyświetla się przycisk "✆ zadzwoń". Użycie przycisku spowoduje wywołanie połączenia z użyciem centralki.
Przykłady użycia
- Możliwość wykonywania połączeń do klientów bezpośrednio z systemu
- Wygodne odbieranie połączeń i obsługa rozpoznanych przez system klientów