Skip to main content

Integracja z centralą telefoniczną Call-eX Datera

System posiada możliwość integracji z centralą telefoniczną Datera. Integracja z centralą telefoniczną Datera pozwala na obsługę połączeń zarówno przychodzących, jak i wychodzących bezpośrednio z systemu.

Wymagania

  1. Aplikacja do wykonywania połączeń telefonicznych
  2. Login i hasło do istniejącego konta SIP
  3. Licencja: #204 - Integracja z Call-eX Datera

Konfiguracja systemu

Dane autoryzacyjne do Call-eX Datera są możliwe do wpisania w ustawieniach synchronizacji w zakładce Call-eX Datera: (Ustawienia > Synchronizacja > Call-eX Datera).

Aby poprawnie skonfigurować integrację systemem Call-eX Datera należy:

  1. Podać pełny adres serwera datera

  1. Przejść do listy wszystkich skonfigurowanych kont oraz utworzyć nowe konto, podając login i hasło użytkownika datera, a także wskazując pracownika, który będzie do niego przypisany

Konfiguracja i funkcjonalności

Połączenia przychodzące:

  • przy połączeniu przychodzącym system wyświetli numer oraz przycisk słuchawki, a kliknięcie przycisku spowoduje otwarcie nowej karty z osobą kontaktową.
  • jeśli numer nie jest zapisany w systemie, wyświetli się komunikat pop-up: Nierozpoznany numer kontaktowy: [nr_telefonu]
  • połączenie z pracownikiem będzie parowane po numerze telefonu

Połączenia wychodzące:

  • możliwość wykonywania połączenia z poziomu karty kontrahenta (bez konieczności wybierania jego numeru).
  • w karcie kontrahenta w sekcji osób kontaktowych (zakładka "o firmie") obok przycisku "wyślij email" wyświetla się przycisk "✆ zadzwoń". Użycie przycisku spowoduje wywołanie połączenia z użyciem centralki.

Przykłady użycia

  • Możliwość wykonywania połączeń do klientów bezpośrednio z systemu
  • Wygodne odbieranie połączeń i obsługa rozpoznanych przez system klientów