Skip to main content

Integracja z FEDEX

Konfiguracja

Ustawienia integracji z FEDEX znajdują się w Parametrach produktów > Integracja z kurierami. Należy wypełnić pole kodu dostępności FEDEX oraz id płatnika. Zamówienie kuriera można złożyć z różnych miejsc w systemie posługując się odnośnikiem do formularza zamówienia /shipping/create/courier/fedex/return/1/company_id/X. Link można umieścić na pulpicie kontrahenta czy pracownika np w polu html czy też w szablonie karty kontrahenta albo innych miejscach.

Zamawianie kuriera

Zamówienie odbywa się przy wykorzystaniu następującego linka /shipping/create/courier/fedex/return/1/company_id/X, gdzie X oznacza id kontrahenta Formularz zamówienia kuriera poniżej.

Aby zamówienie zostało wykonane należy mieć uzupełnionych kilka pól.

  1. Adres musi mieć prawidłowe dane w przeciwnym wypadku możemy dostać komunikat.
  2. Osoba kontaktowa musi mieć podany numer telefonu. Chodzi o pole "Numer telefonu" na karcie osoby. Wypełnienie tylko pola "Telefon komórkowy" będzie powodowało pojawienie się komunikatu
  3. Pole "Data nadania" musi mieć wartość późniejszą niż aktualna data i godzina. W zależności od godzin urzędowania firmy FEDEX w różnych miastach możemy otrzymać taki komunikat

Na złożonym zamówieniu kuriera widać informację dotyczącą numeru przesyłki oraz numeru zlecenia. Jest również przycisk do anulowania zamówienia.

Po złożeniu zamówienia kuriera automatycznie jest ono przenoszone do systemu FEDEX i po zalogowaniu do niego można podejrzeć wpis.