Skip to main content

Panel szybkich zamówień klienta

Konfiguracja szybkich zamówień

Aby włączyć panel szybkich zamówień, należy wejść w Ustawienia Parametry systemu, wybrać Parametry zamówień klientów z menu Dokumenty i ustawić opcję Włącz panel szybkiego zamawiania na Tak.

Przycisk do panelu szybkiego zamawiania pojawi się na statycznym pulpicie kontrahenta.

Tworzenie zamówienia za pomocą panelu szybkich zamówień

Produkty w panelu szybkich zamówień można dodawać ręcznie, wpisując kod produktu i pożądaną ilość. Wpisany kod jest od razu sprawdzany przez system. Jeśli podany kod jest błędny, pojawi się komunikat .

Pozycje do panelu szybkich zamówień można także dodawać plikiem csv. Aby to zrobić, należy nacisnąć przycisk "importuj z pliku", a następnie:

  • Wybrać wcześniej stworzony plik csv. Musi składać się on z dwóch kolumn - kod produktu i ilość;
  • Wybrać separator kolumn;
  • Wybrać separator tekstu;
  • Kliknąć przycisk"dalej".

Jeśli plik csv jest stworzony poprawnie i wybrano użyte w nim separatory, kolejne okno powinno wyglądać tak:

Jeśli w pierwszej linii znajdują się nazwy kolumn, należy zaznaczyć opcję "Pomiń pierwszą linię". Z rozwijanych list należy wybrać nazwy dla odpowiadających im kolumn (kod produktu i ilość).

Po kliknięciu "importuj" produkty z pliku dodają się w panelu szybkiego dodawania.

Produkty dodawane są do koszyka po kliknięciu przycisku "dodaj do koszyka"

Produkty z pliku csv dodane są niezależnie od ich dostępności w magazynie

Sprawdź również Fast track - szybkie dodawanie produktów do koszyka.