Panel szybkich zamówień klienta
Konfiguracja szybkich zamówień
Aby włączyć panel szybkich zamówień, należy wejść w Ustawienia Parametry systemu, wybrać Parametry zamówień klientów z menu Dokumenty i ustawić opcję Włącz panel szybkiego zamawiania na Tak.
Przycisk do panelu szybkiego zamawiania pojawi się na statycznym pulpicie kontrahenta.
Tworzenie zamówienia za pomocą panelu szybkich zamówień
Produkty w panelu szybkich zamówień można dodawać ręcznie, wpisując kod produktu i pożądaną ilość. Wpisany kod jest od razu sprawdzany przez system. Jeśli podany kod jest błędny, pojawi się komunikat .
Pozycje do panelu szybkich zamówień można także dodawać plikiem csv. Aby to zrobić, należy nacisnąć przycisk "importuj z pliku", a następnie:
- Wybrać wcześniej stworzony plik csv. Musi składać się on z dwóch kolumn - kod produktu i ilość;
- Wybrać separator kolumn;
- Wybrać separator tekstu;
- Kliknąć przycisk"dalej".
Jeśli plik csv jest stworzony poprawnie i wybrano użyte w nim separatory, kolejne okno powinno wyglądać tak:
Jeśli w pierwszej linii znajdują się nazwy kolumn, należy zaznaczyć opcję "Pomiń pierwszą linię". Z rozwijanych list należy wybrać nazwy dla odpowiadających im kolumn (kod produktu i ilość).
Po kliknięciu "importuj" produkty z pliku dodają się w panelu szybkiego dodawania.
Produkty dodawane są do koszyka po kliknięciu przycisku "dodaj do koszyka"
Produkty z pliku csv dodane są niezależnie od ich dostępności w magazynie
Sprawdź również Fast track - szybkie dodawanie produktów do koszyka.