Powiadomienia o zdarzeniach
Konfiguracja automatycznych powiadomień o zdarzeniach
Istnieje możliwość rejestrowania różnych typów zdarzeń w następujących sytuacjach :
- Rejestracja zdarzenia dla procesu
- Rejestracja zdarzenia dla nowego zamówienia
- Rejestracja zdarzenia dla zamówienia oczekującego na weryfikację
- Rejestracja zdarzenia dla nowej oferty handlowej
- Rejestracja zdarzenia dla nowego zapytania ofertowego
- Rejestracja zdarzenia dla zaakceptowanego zapytania ofertowego
- Rejestracja zdarzenia dla nowej faktury
- Rejestracja zdarzenia dla nowej korekty faktury
- Rejestracja zdarzenia dla nowego raportu sprzedaży
- Rejestracja zdarzenia dla zaakceptowanego raportu sprzedaży
- Rejestracja zdarzenia po wysłaniu maila ze schowka
- Rejestracja zdarzenia po rejestracji nowego kontrahenta
- Rejestracja zdarzenia dla nowego wniosku urlopowego
- Rejestracja zdarzenia dla akceptacji wniosku urlopowego
- Rejestracja zdarzenia dla odrzucenia wniosku urlopowego
Rejestracja zdarzenia dla procesu
Umożliwiono dodawanie tematów w postaci SQL dla powiadomień automatycznych dla procesu. Do poprawnego działania funkcjonalności musi być zaznaczona opcja 'Rejestruj zdarzenie dla zmiany statusu procesu: tak'.
W przypadku błędnego zapytania SQL nie jest wysyłany e-mail i nie jest tworzone zdarzenie. Użytkownik jest wtedy informowany o błędzie.
Jako treść powiadomienia wysyłany jest Szablon procesu (jeśli wybrany) albo zawartość pola Treść powiadomienia. Dla powiadomień mailowych istnieje możliwość wygenerowania załącznika PDF na podstawie Szablonu procesu (Załącz jako PDF). W takim wypadku treść wiadomości email jest pobierana z pola Treść powiadomienia. Więcej o Szablonach procesów znajdziesz tu - Możliwość definiowania szablonów do procesów
Dla powiadomień powiązanych z procesem jest możliwość dołączenia pliku do wysyłanego emaila. Plik pobierany jest z procesu - dołączany jest do maila jako załącznik. Lista atrybutów procesów typu plik pojawia się pod oknem treści powiadomienia.