Skip to main content

Subiekt

Ustawienia Synchronizacja

Synchronizację można aktywować/deaktywować przyciskami ON/OFF.

Aby synchronizacja działa prawidłowo muszą zostać spełnione warunki:

  • Połączenie ODBC z bazą danych Subiekta
  • Typ eksportu powinien być ustawiony na Subiekt

Możliwa jest synchronizacja przy pomocy ustawień domyślnych, zaawansowanych, można wymusić synchronizację. Można ustawić dodatkowe parametry synchronizacji.

Podczas działania synchronizacji wyświetlają się statusy synchronizacji. Jeżeli synchronizacja przebiega prawidło, to wyświetla siś status "Działa - przyrostowo". Jeżeli podczas synchronizacji wystąpić jakieś błędy to w kolumnie status zostanie wyświetlona o błędzie.

Wymuszenie synchronizacji polega na uruchomieniu procesu w dowolnej chwili. Można wymusić procesy sychronizacji:

  • Produktów
  • Kontrahentów
  • Faktur w danym przedziale czasowym
  • Dokumentów magazynowych w danym przedziale czasowym
  • Płatności w danym przedziale czasowym

Konfiguracja ustawień zaawansowanych pozwala na wyświetlenie listy wszystkich procesów.

Domyślne ustawienia synchronizacji

Przywrócenie domyślnych ustawień polega na wybraniu przycisku Przywróć domyślne ustawienia. Jeżeli nie ma ustawionej wersji programu to przywracanie domyślnych ustawień zakończy się niepowodzeniem.

Jeżeli przywracanie domyślnych ustawień powiedzie się to wszystkie procesy domyślne można zobaczyć po kliknięciu linka 'Konfiguracja ustawień zaawansowanych'. Należy pamiętać, że jeżli proces został dodany w 'Konfiguracji ustawień zaawansowanych', to po wykonaniu operacji przywracania ustawień domyślnych nie będzie już widoczny.