Skip to main content

Raportowanie – edycja

Dodawanie raportu SQL

Aby, dodać raport SQL należy przejść do: Ustawienia -> Parametry systemu -> Raporty SQL i kliknąć przycisk "dodaj nowy"

Po kliknięciu "dodaj nowy" uzupełniamy następujące pola:

  • Nazwa - nazwa wyświetlanego raportu
  • Opis - opcjonalnie - opis zawartości danego raportu
  • Kolejność - kolejność wyświetlania raportu
  • Dostępność raportu - dla kogo raport będzie dostępny - możliwość wybrania handlowca lub kontrahenta
  • Ustawienia raportu - czy raport ma być z systemu czy z systemu zewnętrznego. Jeżeli z systemu zewnętrznego należy również uzupełnić : sterownik odbc, serwer źródła danych, nazwa źródła danych, nazwa użytkownika odbc, hasło użytkownika odbc
  • Zapytanie SQL
  • Jest aktywne - czy raport jest aktywny czy nie
  • Podziel listy wielokrotnego wyboru na bloki po - ilość kolumn, na które ma być podzielona lista wielokrotnego wyboru
  • Pokazuj podsumowanie - czy w raporcie ma być zawarte podsumowanie
  • Ukryj ustawienia raportu - ukrywa ustawienia raportu
  • Wyświetlaj parametry - czy parametry dodane do raportu mają być wyświetlane
  • Statyczny nagłówek
  • Sposób wyjścia - wyświetlanie danych, eksport do CSV/XML, wykres oraz ładownie przez AJAX
  • Po uzupełnieniu potrzebnych nam danych, klikamy przycisk zapisz, wówczas pojawią się nowe opcje
  • Dodaj parametr - dodaje parametr raportu
  • Dodaj uprawnienie - dla jakich grup raport będzie dostępny - bez dodania uprawnienia raport nie będzie wyświetlany
  • Dodaj miejsce dostępności - określa, gdzie możemy pokazać raport (widget, lista raportów, szablon html, karta firmy, koszyk, proces, faktura, zapytanie ofertowe, zamówienie klienta, dokument magazynowy, karta produktu serwisowanego, wiadomość email, karcie produktu (react))