Raportowanie – edycja
Dodawanie raportu SQL
Aby, dodać raport SQL należy przejść do: Ustawienia -> Parametry systemu -> Raporty SQL i kliknąć przycisk "dodaj nowy"
Po kliknięciu "dodaj nowy" uzupełniamy następujące pola:
- Nazwa - nazwa wyświetlanego raportu
- Opis - opcjonalnie - opis zawartości danego raportu
- Kolejność - kolejność wyświetlania raportu
- Dostępność raportu - dla kogo raport będzie dostępny - możliwość wybrania handlowca lub kontrahenta
- Ustawienia raportu - czy raport ma być z systemu czy z systemu zewnętrznego. Jeżeli z systemu zewnętrznego należy również uzupełnić : sterownik odbc, serwer źródła danych, nazwa źródła danych, nazwa użytkownika odbc, hasło użytkownika odbc
- Zapytanie SQL
- Jest aktywne - czy raport jest aktywny czy nie
- Podziel listy wielokrotnego wyboru na bloki po - ilość kolumn, na które ma być podzielona lista wielokrotnego wyboru
- Pokazuj podsumowanie - czy w raporcie ma być zawarte podsumowanie
- Ukryj ustawienia raportu - ukrywa ustawienia raportu
- Wyświetlaj parametry - czy parametry dodane do raportu mają być wyświetlane
- Statyczny nagłówek
- Sposób wyjścia - wyświetlanie danych, eksport do CSV/XML, wykres oraz ładownie przez AJAX
- Po uzupełnieniu potrzebnych nam danych, klikamy przycisk zapisz, wówczas pojawią się nowe opcje
- Dodaj parametr - dodaje parametr raportu
- Dodaj uprawnienie - dla jakich grup raport będzie dostępny - bez dodania uprawnienia raport nie będzie wyświetlany
- Dodaj miejsce dostępności - określa, gdzie możemy pokazać raport (widget, lista raportów, szablon html, karta firmy, koszyk, proces, faktura, zapytanie ofertowe, zamówienie klienta, dokument magazynowy, karta produktu serwisowanego, wiadomość email, karcie produktu (react))